6300 Kalocsa Széchenyi Út 2.|Értékesítés: 06 78/563-123|Szervíz: 06 78/563-124|Fax: 06 78/563-125|Email: syscorp@syscorp.hu
Belépés az e-mail fiókba

Kérjük adja meg a belépéshez szükséges adatokat. Mindkét mező kitöltése kötelező.

Mégsem szeretne bejelentkezni?

Ehhez egyszerűen kattintson a panel jobb alsó részén található "Panel bezárása" feliratra.

Bejelentkezés
Távsegítség

Helpdesk

Ügyfélszolgálat, hibabejelentés és reklamáció (minden esetben szükséges az ügyfélszám)
Telefonos ügyfélszolgálat és hibabejelentő szolgálat a +36-40-201-003 számon hívható.
Ügyfélszolgálati munkatársaink H-P 8-17 óráig, Szombat 9-12-ig érhetők el.
Minden más időszakban rendszerünk rögzíti hívását és ügyeletes kollégánk rövid időn belül visszahívja.
Kérdéseit és észrevételeit a sysdsl@sysdsl.hu e-mail címre is elküldheti.
Személyesen állunk rendelkezésére Kalocsán, a Széchenyi út 2. szám alatt és partnereinknél.

Letölthető segédletek:

Távsegítség

Amennyiben Ön a SysCorp Kft. szerződéses Ügyfele, vagy SysDSL Internet előfizetéssel rendelkezik, lehetősége van távsegítséget kérni ügyfélszolgálatunktól.
Ehhez kérjük hívja fel telefonon ügyfélszolgálatunkat a 06-78-563-124-es számon, vagy közvetlen kapcsolattartóját, majd kövesse utasításait.
Ügyfélszolgálati munkatársaink hétfőtől péntekig 8-17 óráig, szombaton 9-12 óráig érhetőek el. A szolgáltatásról teljes körű tájékoztatást munkatársainktól kaphat.

Szolgáltatásaink